Sraz stafbulíků v Brně

03.11.2019

Na začátku října vznikla nová fejsbůková skupinka "Stafbulíci Brno a okolí" a jejím cílem bylo zorganizovat sraz stafbulíků v Brně. Andrea tedy od prvopočátečního jednoho komentáře ve známé stafí skupině vše dotáhla až do úplného konce a proto jsme se mohli všichni  v neděli 3.11. potkat na velice pěkném místě ve Šlapanicích. Díky mocný Fejsbuku, občas jsi k něčemu dobrý! 😀

Sraz měl být i v duchu nějakého programu, abychom nestáli všichni jako tvrdé Y a strávili jsme fajn den, někteří se případně i něco naučili. Za ten necelý měsíc, od vzniku skupiny až po samotný sraz se přihlašovali lidé, vymýšlel program a i někteří účastníci se snažili do programu zapojit. Mohli jsme se tedy tešit na guláš od kamaráda Andrei, která vše společně s manželem organizovala. Také junior handling pro caparty se svými čtyřnohými parťáky, menší agility na vyblbnutí. K dispozici byl i stánek 4dox, kde mohli páníčci něco zakoupit. Další překážky na zkoušku. Samozřejmě káva a čaj na zahřátí.

Hned v úvodu jsem se trochu vyděsila, protože mi Honza po otázce co s fenou děláme řekl "joo tak to bys mohla něco o sportech říct"! Tak na tyto šoky jsem nebyla ani připravená a ani vybavená (...byť si Šalotka udělala peška v průběhu dne z vodítka... Ta holka si prostě vždycky poradí). Ale snad příště v koprodukci se zkušenějšími kolegy ☺

Honza jako zkušený handler udělal pěknou přednášku o výstavách, sdělil posluchačům na co dát pozor a co od výstavy může člověk očekávat. Následovala ukázka a děti, které si perfektně odhandlovaly své psy nezůstaly bez odměny 🖤
Všechny psy, co měl pod rukama zkontroloval po vzoru hned několika rozhodčích dohromady a kromě hodnocení psa si majitel psa odnášel i spoustu výstavních informací či doporučení  navíc. Řečník je výtečný!

Někdo mezitím skákal přes překážky, zkoušel si obří Áčko, jehož sklon dal zabrat i naší Šalotce nebo si mezi sebou vyměňovali zkušenosti. Bylo moc fajn pozorovat, že lidé jsou v příjemné náladě a baví se. Dokonce k nám na brněnský sraz dorazily i posily ze Slovenska! 🔝

Já jsem se s pokorou chopila funkce zaznamenávače a jelikož jsem pouze neodborný cvakač, byla jsem ráda, když Denisa dovedla svého bratra, profesionálního fotografa, na jehož snímky se hrozně těším! Dokonce mi ukázal pár koleček a čudlíků, co mám na svém udělátku a mohly by se hodit 😀

Musím tedy říct, že Šalotka je tvor společenský a obecný vítač každého. Já, abych měla obě ruce volné, jsem využila svého "vodítka na běhání" a měla ji upnutou v pase. Opravdu to nedělejte! Ony se záda večer, po celodenním škubání v pase z jedné strany na druhou, skutečně ozvou. A jelikož psí kolegyně utáhnou na pullingu nezřídkakdy přes 1300kg, umíte si představit, jakou silou se asi drobný stafbulík pokoušel o zlomení mé páteře kdykoliv, když chtěl někoho uvítat  😶😁

Nakonec se za ohromného jásotu a potlesku obecenstva předvedla vždy perfektní Bublina se stejně šikovným a sympatickým páníčkem v rámci poslušnosti. Oko zaplesá, když vidí takovou souhru handlera a psa! V kuloáru jsem nejednou zaslechla "snad náš bude jednou toto taky umět", což kromě milionu bodů ze zkoušek, může být pro majitele důvodem k pýše, ze skvěle odvedené práce 🐕🏆

Celý sraz byl v přátelském duchu, poznaly jsme spoustu nových skvělých lidí a jejich psů. Nezaznamenala jsem, že by si někdo vyměňoval názory po psím. Štěňata si pohrála, lidé navázali nové kontakty, psi se vyblbli, potkali se majitelé s chovateli a psí maminy se svýma děckama... Prostě prima den, kde i počasí přálo!
Osobně se příště zkusím více zapojit (...a ochutnat guláš či kafe!), protože večer jsem na fotkách viděla, o jaké perfektní momenty jsem přišla zíráním do hledáčku. Například panička visící na áčku a lákající svoji modrou fenku byla jednodušše úžasná!
Šalotka si vyzkoušela poprvé chůzi po žebříku, vylízala spoustu psích hub a poskákala nemálo lidí 😏

Zítra či ve čtvrtek také povezeme s cibulí jménem brněnských stafíků výslužku do útulku 💌 DĚKUJEME!

Na závěr musím podotknout, že se zúčastnilo cca 35 psů. Velká většina byla modré barvy ☺ Velké díky Andry a Honzovi za pěknou organizaci :))

Na jaře snad znovu naviděnou a v ještě hojnějším počtu,
Nikol & Šalotka

🖤



Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky