Krajská výstava psů - Brno

01.09.2019

Tak jsme se po dlouhé době rozhodli, že se vydáme na výstavu. A zase na dlouhou dobu necháme výstavní ambice u ledu.

Výstavu mi trošku zkomplikovala rodinná událost, která byla nahlášena na poslední chvíli. Proto jsem požádala sestru o handling. Nakonec jsem se ale rodinné události kvůli dceři neúčastnila a tak jsme vyrazili v 6:00 z Vysočiny, kde jsme byli na dovolené a vyrazili směr Brno. Doma jsem vyhodila manžela, nabrala věci na výstavu, vykoupala prase, které se muselo ještě v sobotu vyválet v kravincích a jeli jsme.

Kočár, klec, věci na celý den. Skvělý základ, který nesete při váze 54kg celkem nestabilně a pro ostatní věřím, že i vtipně :)

Každopádně výstava ubíhala celkem rychle, sestra přijela nakonec také a tak jsem mohla někomu nechat alespoň dceru po dobu, kdy budu v kruhu. Paní rozhodčí byla perfektní a psy nechtěla v horku moc dlouho trápit. Nicméně naše malá Nina, trpící separační úzkostí, ječela sestře v náručí celou tu chvilinku, co jsem byla v kruhu. Šalotka, slyšící sestřičku volat o pomoc se točila jak Kača v čepcu a celé to bylo takové zmatečné. Chtějte po vykojeném mozku, který slyší své brečící dítě  s vystresovaným psem z toho samého důvodu nějaké úkony. A tak jsme se Šalotkou byli za třídní zmatkaře. No nevadí, sranda pro ostatní musí být :))

Šalotka skončila čtvrtá, žádný velký úspěch to nebyl, ale byla jsem ráda, že jsme to všechno zvládli. A díky zmatkům samozřejmě z akce nemáme ani jednu fotku, tak alespoň jednu, co jsem udělala odpoledne až doma.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky