Extreme Running Games 2019

05.10.2019

Konečně mám čas na zveřejnění propršeného psího dne, tedy Extreme rainning day :). Po dlouhé době jsme se odvážili vyrazit, jelikož jako otroci malé růžové 👶🚼 se musíme řídit jejími rozkazy. "Óóó veliká" nám tedy ty největší lijáky prospala nebo jsme byli schovaní a tak jsme se mohli věnovat (ne)úspěchům.
Šalotka 2x skvěle zaběhnutý coursing zakončila ztrátou střapce a zmateným pobíháním okolo 🤪. Bohužel toto ještě neáme úplně zmáknuté. Domnívám se, že 2-3 špatné zkušeonosti, kdy se nechala vést prvním psem a ten následně střapec ztratil ji způsobil nedůvěru v její spoluběžníky a proto vždy, když ztratí střapec, místo aby se mrkla kterým směrem běží jiní psi, zašne se točit jak Kača v čepcu. Nyní dokonce proběhla ezi lidmi a prozkoumala všechny ležící věci na zemi...No nic, střapec našla. Sice poslední a zmatená, ale NAŠLA a to je důležité 🤪  Skončila na 8. místě.
Treadmill jsem jí jako handler po💩 pro změnu já a Šalotka si chtěla v půlce vystoupit 🤷‍ Sorry kámo. Už jsem okoukala taktiky ostatních a přístě slibuji, že to bude lepší. V TDM skončila na 4. místě.
Zato na Weight drag pull mě pěkně prohnala a když jsem si ke startu šla vyzvednout plíce, zacinkalo 1.místo 🏆🥇
Musím tedy podotknout, že Šalotka svoji váhu táhla úplně poprvé 💪
Běžela perfektně a znovu se mi potvrdilo, že je spíše sprinter než dálkař. Ale to pořešíme a prosto TO PŮJDE! Víme, co je třeba trénovat a pokud to růžový satan, čas a hlavně lennost dovolí, zmákneme to.

Musím podotknout, že co se týče profesionality, bylo vše v pořádku a organizátoři si poradili perfektně i s počasím, které jim to dávalo sežrat. Jediné co mě a ostatní stafbulíkáře  zklamalo byla fenka Maruška - jakýsi kříženec údajně Jack Russela. Lehká malá fenečka, která nemá ze SBT kromě barvy témeř nic. Je mi poté líto, že psi, kteří se umístili na druhém místě po této feně si to skutečně tvrdě vydřeli. Stavba těla neodpovídá ostatním psům v kategorii a tak jsou síly poměrně nevyvážené.
Nevadí, pro nás osobně jsou vítězové všichni, co skončili za Maruškou a těm jsme také večer tleskali ☺🖤

A kdo měl z poháru za WDC největší radost? No naše malá satanka Nina! Cokoliv, co se blýská a může strčit do pusy je bájo 🏆

Skvělé tématické závody byly předposlední Šalotčiny v této sezoně a my se už těšíme na Mistrovství ČR v coursingu, kam jedeme za dva týdny...myslím 🤪

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky